KudoZ home » German to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Kundenversorgung

Hungarian translation: A vevő (sűritettlevegő-)ellátó rendszere


13:19 Jul 3, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Kundenversorgung
Pneumatik anschließen an die Kundenversorgung.
szerszámgép leíásában olvasható
Csaba Burillak
Hungarian translation:A vevő (sűritettlevegő-)ellátó rendszere
Explanation:
A sűritettlevegőt természetesen a vevőnek kell a saját rendszeréről biztosítani.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2A vevő (sűritettlevegő-)ellátó rendszerexxxHungi
4ebben az esetbenT. Czibulyás


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
A vevő (sűritettlevegő-)ellátó rendszere


Explanation:
A sűritettlevegőt természetesen a vevőnek kell a saját rendszeréről biztosítani.

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 195

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar
15 hrs

agree  Andras Szekany: lehet még egyszerûbben is: ... a helyi préslevegõ rendszerre ...
17 hrs

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ebben az esetben


Explanation:
csatlakozás a sűrített levegő rendszerre/hálózatra.

Ez a komolyabb ipari létesítményekben ki van építve, tehát a "felhasználó" bárhol rá tud csatlakozni.

T. Czibulyás
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 18