KudoZ home » German to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Führungsbahnenabstreifer

Hungarian translation: megvezető sík/sín lehúzó


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Führungsbahnenabstreifer
Hungarian translation:megvezető sík/sín lehúzó
Entered by: Andras Szekany

19:01 Jul 3, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Führungsbahnenabstreifer
szerszámgép alkatrésze, vezetõsín ledobó talán?
Csaba Burillak
megvezető sík/sín lehúzó
Explanation:
a helyzet az, hogy ez alaphelyzetben a gépágy felső része, amint pl. esztergagépnél a késtartó, a csúcstartó bak, stb. vannak felszerelve - bonyi szerszámgépen lehetnek ilyen síkok függőlegesek, meg oldalsú helyzetűek is
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Vezetősín lehúzó lett végül. Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1megvezető sík/sín lehúzó
Andras Szekany
2vezérlőpálya-lesodróMeturgan


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Führungsbahnenabstreifer
vezérlőpálya-lesodró


Explanation:
Csak egy gondolat.

A vezérlőpálya beállításával és a sodrórugók magasságállításával
beszabályozható a megfelelő rendképzés bármilyen takarmányhozamnál. ...
www.agronaplo.hu/index.php3?szamid=13&cikkid=589 -

Meturgan
Hungary
PRO pts in category: 8

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Führungsbahnenabstreifer
megvezető sík/sín lehúzó


Explanation:
a helyzet az, hogy ez alaphelyzetben a gépágy felső része, amint pl. esztergagépnél a késtartó, a csúcstartó bak, stb. vannak felszerelve - bonyi szerszámgépen lehetnek ilyen síkok függőlegesek, meg oldalsú helyzetűek is

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 244
Grading comment
Vezetősín lehúzó lett végül. Köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  T. Czibulyás: szerintem is vezetõsín lehúzó!
3 hrs