KudoZ home » German to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Späneknäuel

Hungarian translation: összetömörödött/összeállt forgács


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Späneknäuel
Hungarian translation:összetömörödött/összeállt forgács
Entered by: Andras Szekany

19:41 Jul 3, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Späneknäuel
forgácsgombolyag?
Csaba Burillak
összetömörödött/összeállt forgács
Explanation:
a gombolyag igaz lehet, csak nem hallottam ilyet a gyakorlatban - amitől még persze lehet ..
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Az "összeállt forgács" tetszett legjobban. Köszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4forgács csomóT. Czibulyás
3összetömörödött/összeállt forgács
Andras Szekany


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Späneknäuel
összetömörödött/összeállt forgács


Explanation:
a gombolyag igaz lehet, csak nem hallottam ilyet a gyakorlatban - amitől még persze lehet ..

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 244
Grading comment
Az "összeállt forgács" tetszett legjobban. Köszi!

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Späneknäuel
forgács csomó


Explanation:
Tulajdonképpe gombolyag, de ezt fémiparban, forgácsolásban nem használják ebben a formában.

T. Czibulyás
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 18