KudoZ home » German to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Bauf

Hungarian translation: B-t 180 fokkal


09:12 Jul 4, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Bauf
Mit Z in Plus-Richtung fahren bis Meßuhr frei ist, so dass Bauf 180° gedreht werden kann.
Szerintem a Bauf elgépelés, nem találtam sehol ilyet. Egyébként szerszámgép kalibrálásáról van szó.
Csaba Burillak
Hungarian translation:B-t 180 fokkal
Explanation:
Egyértelműen elírás. Nyilván "B auf" akar lenni.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Oh, köszönöm szépen! :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2(hogy) B (180 fok)ra (elforgatható) legyenHalmoforBT
4B-t 180 fokkalxxxHungi


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(hogy) B (180 fok)ra (elforgatható) legyen


Explanation:
Csak egy szóköz kell hozzá, hogy értelmessé váljon a mondat, azaz "... B auf ...".

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 198

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi: Bocs, nem vettem észre a válaszodat. Természetesen egyetértek.
51 mins

agree  Meturgan
1 hr

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
B-t 180 fokkal


Explanation:
Egyértelműen elírás. Nyilván "B auf" akar lenni.

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 195
Grading comment
Oh, köszönöm szépen! :-)