KudoZ home » German to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Bügelschloß

Hungarian translation: bilincszár


18:32 Jul 4, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Bügelschloß
Maschine nach Anleitung ausschalten und Hauptschalter mit
Bügelschloß sichern.
Nem találok rá sehol megoldást. Szerszámgép leírásából való.
Csaba Burillak
Hungarian translation:bilincszár
Explanation:
Bár a bilincs németül "Schelle", míg a "Bügel" az kengyel, mégis ez szerintem a magyar neve. A Google linkek szép ábráiból jól látható, hogy olyan zárakról van szó, mint a kerékpárzárak, vagy a gépkocsik kormányrögzítői, stb.
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Köszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4lakatxxxHungi
4bilincszárHalmoforBT


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bügelschloß
bilincszár


Explanation:
Bár a bilincs németül "Schelle", míg a "Bügel" az kengyel, mégis ez szerintem a magyar neve. A Google linkek szép ábráiból jól látható, hogy olyan zárakról van szó, mint a kerékpárzárak, vagy a gépkocsik kormányrögzítői, stb.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 198
Grading comment
Köszi!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bügelschloß
lakat


Explanation:
Ilyenkor lakattal kell biztosítani a kapcsolót, nehogy valaki beindítsa agépet.

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 195