KudoZ home » German to Hungarian » Other

Werken/Textiles gestalten

Hungarian translation: technika/kézimunka


12:13 Aug 15, 2006
German to Hungarian translations [PRO]
Other
German term or phrase: Werken/Textiles gestalten
Szintén bizonyítványban, szövegkörnyezet nélkül
Mónika Farkas
Hungarian translation:technika/kézimunka
Explanation:
Werken: hämmern, sägen, bohren etc.
Textiles gestalten: stricken, nähen, häkeln etc.

Allerdings lassen diese Fächer ziemlich viel Spielraum für Interpretationen (des Landes, der Schule, des Lehrers :-)
Selected response from:

Monika Szulyovszky
Grading comment
Köszi mindenkinek!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1technika; kreatív textilfelhasználásChristina Kincses
3 +1technika/kézimunkaMonika Szulyovszky
3textiltervezés/kézimunkaHalmoforBT


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
technika; kreatív textilfelhasználás


Explanation:
A technikaóráink lehettek ilyenek, legalábbis megközelítőleg...
Kreatív textilfelhasználás.
Csak egy ötlet.

Christina Kincses
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  davidd: a kreativ textilfelhasználás tetszik. hány éves a gyermek, akinek a bizonyítványába kerül? emlékeim szerint volt annak idején olyan is, hogy gyakorlati foglalkozás...
1 day55 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
technika/kézimunka


Explanation:
Werken: hämmern, sägen, bohren etc.
Textiles gestalten: stricken, nähen, häkeln etc.

Allerdings lassen diese Fächer ziemlich viel Spielraum für Interpretationen (des Landes, der Schule, des Lehrers :-)

Monika Szulyovszky
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszi mindenkinek!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rita Banati
2 hrs

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
textiltervezés/kézimunka


Explanation:
Valahol ezen a tájon keresném a megoldást. A linkek szerint mindenféle textilmunkát tanítanak, ilyen tárgy nálunk a kézimunka volt (bár az németül *Handarbeit*). A textiltervező inkább szövetmintákat tervez (*Musterziechner[in].

--------------------------------------------------
Note added at 3 Stunden (2006-08-15 15:31:51 GMT)
--------------------------------------------------

természetesen ...zeichnerin

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 48