KudoZ home » German to Hungarian » Other

Wechsellauf

Hungarian translation: váltócső


21:04 Jan 8, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
German term or phrase: Wechsellauf
Ez pedig a 3. szó a fegyver behozatali engedélyen (külön tételként, "Bündel" nélkül)
Mónika Farkas
Hungarian translation:váltócső
Explanation:
l. http://www.vadaszat.net/mobilker/blaser/golyos_soretes_arlis...
l. http://www.vdb-waffen.de/gebrauchtwaffen/gebrauchtwaffe.asp?...
Selected response from:

Melinda Zimmermann
Germany
Grading comment
Köszi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4váltócső
Melinda Zimmermann
4 -1drilling
Árpád Raczkó


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
váltócső


Explanation:
l. http://www.vadaszat.net/mobilker/blaser/golyos_soretes_arlis...
l. http://www.vdb-waffen.de/gebrauchtwaffen/gebrauchtwaffe.asp?...

Melinda Zimmermann
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszi

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
drilling


Explanation:
http://www.kaliber.hu/main.php?op=&mode=archive&ujsag=kalibe...

Árpád Raczkó
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ferenc BALAZS: A drilling egy háromcsövű vadászfegyver megnevezése (lásd a wikipedia.de szócikkét), nem a Wechsellauf (ami egy cseredarad) szinonímája.
8 hrs