KudoZ home » German to Hungarian » Other

Schutzinteresse

Hungarian translation: védelmi érdekek


14:50 Aug 20, 2002
German to Hungarian translations [PRO]
/ History/Religion
German term or phrase: Schutzinteresse
...erklärt in einem akademischen Werk jene babylonische Stadtgottheiten für "eine animistische Mischung von Naturkräften und lokalen Schutzinteressen."
gabw
Hungarian translation:védelmi érdekek
Explanation:
helyi önvédelmi érdekek?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-23 17:53:16 (GMT)
--------------------------------------------------

Találtam néhány webes találatot a **Schutzinteressen**-re, egyes számban csak egy Google-találat volt. Az értelme mindenütt önvédelem, a védekezés érdeke.
Selected response from:

Eva Blanar
Hungary
Grading comment
Ilyesmire gondoltam én is. Megerôsítettél - az alacsony confidence ellenére. Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(helyi) védelmi érdekekzsozs
1védelmi érdekek
Eva Blanar


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
védelmi érdekek


Explanation:
helyi önvédelmi érdekek?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-23 17:53:16 (GMT)
--------------------------------------------------

Találtam néhány webes találatot a **Schutzinteressen**-re, egyes számban csak egy Google-találat volt. Az értelme mindenütt önvédelem, a védekezés érdeke.

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 326
Grading comment
Ilyesmire gondoltam én is. Megerôsítettél - az alacsony confidence ellenére. Köszönöm.

16 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(helyi) védelmi érdekek


Explanation:
(lokale) Schutzinteressen

zsozs
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 12