KudoZ home » German to Hungarian » Other

betrieblicher Konzernbeauftragter

Hungarian translation: Üzemi cégbiztos lenne,..de


18:10 Aug 1, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Other / IT
German term or phrase: betrieblicher Konzernbeauftragter
Egy társaság weblapjával kapcsolatos:

"Sofern Sie Fragen hinsichtlich des Umgangs mit Ihren persönlichen Daten haben, können Sie sich an unseren betrieblichen Konzernbeauftragten für den Datenschutz wenden, der Ihnen natürlich auch im Falle von Auskunftsersuchen, Anregungen oder Beschwerden gerne zur Verfügung steht."
A minél pontosabb fordítás kellene: ügyeletes mûszakvezetõ?
Eva Blanar
Hungary
Hungarian translation:Üzemi cégbiztos lenne,..de
Explanation:
ebben az eseteben a cég (konszern) adatvédelmi biztosa
Selected response from:

T. Czibulyás
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1konszernünk üzemi megbízottjaHalmoforBT
4Üzemi cégbiztos lenne,..deT. Czibulyás


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
konszernünk üzemi megbízottja


Explanation:
Szerintem ez a tükörfordítás nálunk is tökéletesen megfelel így, már csak a történelmi párhuzamosság okán is.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany
10 hrs
  -> köszönöm

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Üzemi cégbiztos lenne,..de


Explanation:
ebben az eseteben a cég (konszern) adatvédelmi biztosa

T. Czibulyás
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm!