KudoZ home » German to Hungarian » Other

Nippelstanzmaschine

Hungarian translation: stancoló-nibbelő gép


09:05 Dec 1, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Other
German term or phrase: Nippelstanzmaschine
Egy gyártó cég gépeinek felsorolásánál - ilyen pl. a Trumpf Minimatic 100 típusú is.
Mónika Farkas
Hungarian translation:stancoló-nibbelő gép
Explanation:
Pannóniában egyesek így nevezik

... Euroblech 2002 lemeztechnikai vásáron innovációs díjat kapott szerszámuk képes Trumpf, Amada, Salvagnini és egyéb stancoló-nibbelő gépeken lemezt ...
www.mmmonline.hu/index_cikk.php?i=496

... a CNC stancoló-, nibbelőgépeket, CNC lézervágógépeket, CNC élhajlítógépeket, CNC vízsugár-vágógépeket, lézereket és elektromos, sűrített ...
www.toppoint.hu/koop/CEGJ7464also.htm
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Lyukasztó-kivágó gépxxxHungi
4stancoló-nibbelő gépAndras Mohay


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stancoló-nibbelő gép


Explanation:
Pannóniában egyesek így nevezik

... Euroblech 2002 lemeztechnikai vásáron innovációs díjat kapott szerszámuk képes Trumpf, Amada, Salvagnini és egyéb stancoló-nibbelő gépeken lemezt ...
www.mmmonline.hu/index_cikk.php?i=496

... a CNC stancoló-, nibbelőgépeket, CNC lézervágógépeket, CNC élhajlítógépeket, CNC vízsugár-vágógépeket, lézereket és elektromos, sűrített ...
www.toppoint.hu/koop/CEGJ7464also.htm


Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Köszönöm!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Lyukasztó-kivágó gép


Explanation:
A lemezmegmunkálás során a két művelet egyesíthető. Tömeges lyukasztás esetén: perforáló.

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 55

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  T. Czibulyás
2 days4 hrs