KudoZ home » German to Hungarian » Other

Abkantpresse

Hungarian translation: hajlítóprés, leélező sajtó


09:15 Dec 1, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Other
German term or phrase: Abkantpresse
A szótár hajlítóprést ír. Ez jó? És akkor mi lehet az ezzel kapcsolatos Abkantlänge?
Mónika Farkas
Hungarian translation:hajlítóprés, leélező sajtó
Explanation:
Abkantlaenge=leélezési hossz
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1hajlítóprés/leélezőprés(-sajtó)HalmoforBT
4hajlítóprés, leélező sajtóxxxHungi


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hajlítóprés, leélező sajtó


Explanation:
Abkantlaenge=leélezési hossz

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 55
Grading comment
Köszönöm!

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
hajlítóprés/leélezőprés(-sajtó)


Explanation:
Szintén a műszaki szótár szerint. Az *Abkantlänge* ennek megfelelően: "lehajlítási/leélezési hossz"

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  T. Czibulyás
2 days9 hrs
  -> köszönöm