KudoZ home » German to Hungarian » Other

Federmessgerät

Hungarian translation: rugómérő készülék


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Federmessgerät
Hungarian translation:rugómérő készülék
Entered by: HalmoforBT

10:00 Dec 1, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Other
German term or phrase: Federmessgerät
Ez a készülék mit mér?
Mónika Farkas
rugómérő készülék
Explanation:
Egyetlen használható linket találtam a "Federmessung" szóra. E szerint az alábbiakat mérik: Federmessung und -prüfung (Auszug)
Bestimmen der Federkennline
Bestimmen der Querkräfte
Schwingungsuntersuchungen (Eigenfrequenzen)
Lastwechselprüfung (Lebensdauer)
Geometrievermessung (optisch)
Azaz a rugó-karakterisztikát, a keresztirányú erőket, a lengési tulajdonságokat (saját-frekvenciákat), terhelésváltozást (élettartam), geometriai méreteket (optikai módszerrel)
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1rugómérő készülékHalmoforBT
4Rugóerő-mérőxxxHungi
2Rugós méröszerkezet
Rita Banati


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Federmessgerät
Rugós méröszerkezet


Explanation:
Čn erre tippelek. Egy tulajdonképpeni rugó, amelyre ráakasztanak valamit és az megnyújtja a rugót.

Rita Banati
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  HalmoforBT: Ez biztosan nem, az "Federwaage" lenne.
6 hrs
  -> A "Waage" is "Messgerät". Szerintem ezek a szavak ugyanazt takarják.

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Federmessgerät
Rugóerő-mérő


Explanation:
Szövegösszefüggés nélkül valóban nehéz megkülönböztetni, de ez a valószínűbb.

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 55

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Federmessgerät
rugómérő készülék


Explanation:
Egyetlen használható linket találtam a "Federmessung" szóra. E szerint az alábbiakat mérik: Federmessung und -prüfung (Auszug)
Bestimmen der Federkennline
Bestimmen der Querkräfte
Schwingungsuntersuchungen (Eigenfrequenzen)
Lastwechselprüfung (Lebensdauer)
Geometrievermessung (optisch)
Azaz a rugó-karakterisztikát, a keresztirányú erőket, a lengési tulajdonságokat (saját-frekvenciákat), terhelésváltozást (élettartam), geometriai méreteket (optikai módszerrel)


    Reference: http://www.tu-ilmenau.de/site/stz-federntechnik/Leistungen__...
HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrea Darabos
42 days
  -> köszönöm