KudoZ home » German to Hungarian » SAP

Leerkapazitäten (idle capacities)

Hungarian translation: kihasználatlan kapacitások


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Leerkapazitäten (idle capacities)
Hungarian translation:kihasználatlan kapacitások
Entered by: Judit Darnyik

09:33 Feb 21, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - SAP / SAPhoz hasonló szoftver címkéi
German term or phrase: Leerkapazitäten (idle capacities)
csak felsorolás van
Judit Sule
kihasználatlan kapacitások
Explanation:
A Findict szerint:
http://www.findict.hu/sztaki.php?szo=issue business
Selected response from:

Judit Darnyik
Hungary
Grading comment
szerintem jó lesz, köszi
és ezt a findictet sem ismertem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5szabad kapacitás
Lőrincz Tamás
4kihasználatlan kapacitások
Judit Darnyik


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kihasználatlan kapacitások


Explanation:
A Findict szerint:
http://www.findict.hu/sztaki.php?szo=issue business

Judit Darnyik
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
szerintem jó lesz, köszi
és ezt a findictet sem ismertem

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
szabad kapacitás


Explanation:
Szerintem inkább szabad kapacitás, de bevallom a kihasználatlan sem rossz. Amennyiben azonban humán erőforrásról van szó, márpedig ez nem elképzelhetetlen, akkor "szabad erőforrás"-t használnék.

Lőrincz Tamás
Slovakia
Native speaker of: Native in HungarianHungarian