KudoZ home » German to Hungarian » SAP

Mengenanteil

Hungarian translation: mennyiséghányad


11:08 Feb 24, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - SAP / SAPhoz hasonló szoftver címkéi
German term or phrase: Mengenanteil
listában:

Menge
"Mengen-
erfassung"
Mengenanteil
Mengenerfassung
Mengentreiber
Judit Sule
Hungarian translation:mennyiséghányad
Explanation:
mennyiségrész

Lehetne még tömeghányad is, de talán nem itt.
Selected response from:

Ferenc BALAZS
Hungary
Grading comment
köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4mennyiséghányad
Ferenc BALAZS
3mennyiségi rész/arány/részesedésHalmoforBT


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mennyiségi rész/arány/részesedés


Explanation:
Szövegkörnyezet nélkül...

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: köszönöm


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
mennyiséghányad


Explanation:
mennyiségrész

Lehetne még tömeghányad is, de talán nem itt.

Ferenc BALAZS
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ferenc Becker
4 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Anna Maria Arzt
5 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Erzsébet Czopyk
18 hrs
  -> Köszönöm.

agree  ValtBt
18 hrs
  -> Köszönöm.