KudoZ home » German to Hungarian » Sports / Fitness / Recreation

überhöhte Plattformen

Hungarian translation: magasított talpfelület


14:24 Oct 24, 2007
German to Hungarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / síkötések
German term or phrase: überhöhte Plattformen
Die Benutzung von Salomon Bindungen mit überhöhten Plattformen, wie z. Bsp. Deflex oder Drive Plus Platten, kann die Verwendung von Stoppern mit verlängerten Armen notwendig machen.

A neten találtam olyat, hogy platni, de nem tudom, ez valóban az-e? Én sajnos nem síelek...
Monika Nospak
Hungarian translation:magasított talpfelület
Explanation:
A "magasított" biztos, a "talpfelület" csak azért nem, mert a síléc aljának a felületét is talpfelületnek hívják.
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4túlemelt platform
Andras Szekany
3magasított talpfelületHalmoforBT


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
túlemelt platform


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
magasított talpfelület


Explanation:
A "magasított" biztos, a "talpfelület" csak azért nem, mert a síléc aljának a felületét is talpfelületnek hívják.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Köszönöm!