KudoZ home » German to Hungarian » Tech/Engineering

Lenkradwinkelsensor

Hungarian translation: kormányzási szög érzékelő


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Lenkradwinkelsensor
Hungarian translation:kormányzási szög érzékelő
Entered by: Sándor Sárecz

17:00 Mar 5, 2002
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Lenkradwinkelsensor
autóipari kézikönyv
Sándor Sárecz
Hungary
kormányzási szög érzékelő
Explanation:
Az angol neve az steering angle sensor. Biztosan tudom mert a Siemens Automotive-nek dolgozom mint fordito
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
köszönöm, kiváló
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kormányzási szög érzékelő
Elvira Stoianov
3kormány elfordításának szögét érzékelő szenzor
Pal Toth


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kormány elfordításának szögét érzékelő szenzor


Explanation:
Az ESP az ABS és a kipörgésgátló kiegészítése a megfelelő érzékelőkkel. Amikor a gépkocsi a függőleges tengelye körül váratlanul és gyorsan elfordul, a kormánymozdulatokra sem az elvárható módon reagál, vagy egyáltalán nem engedelmeskedik, elveszíti oldalirányú stabilitását. Az ESP feladata, hogy mérje az úgynevezett irányeltérési szögsebességet, ami nem más, mint a kormány elfordításának szöge, az autó oldalirányú fölgyorsulása és a függőleges tengely körüli elfordulás.


    Reference: http://totalcar.hu/autosszotar/esp/
Pal Toth
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 205

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kormányzási szög érzékelő


Explanation:
Az angol neve az steering angle sensor. Biztosan tudom mert a Siemens Automotive-nek dolgozom mint fordito


    www.bmw.hu/tudomany/knowhow/ch16_3.html - 7k
Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 57
Grading comment
köszönöm, kiváló