KudoZ home » German to Hungarian » Tech/Engineering

Frontverkleidung

Hungarian translation: mellső burkolat


12:24 Mar 11, 2002
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Frontverkleidung
Ajtófék cseréje során az egyik mûvelet:
"... Frontverkleidung von A-Saule abbauen"
Értem, hogy a kifejezés mit takar, csak a pontos magyar szakkifejezését keresem
Sándor Sárecz
Hungary
Hungarian translation:mellső burkolat
Explanation:
Természetesen a burkolat több lemezidomból áll, és ezek közül a mellsőre gondoltak.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5mellső burkolatxxxHungi
4 +1burkolat / borítás
Endre Both


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
burkolat / borítás


Explanation:
az A-oszlop burkolata/borítása ("Front" aligha hordoz külön információt ebben az esetben, hacsak nincs több burkolata az oszlopnak, elöl, hátul, stb - ami valószínűtlen)

Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 201

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Meturgan
5 hrs
The asker has declined this answer

7 days   confidence: Answerer confidence 5/5
mellső burkolat


Explanation:
Természetesen a burkolat több lemezidomból áll, és ezek közül a mellsőre gondoltak.

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 786