KudoZ home » German to Hungarian » Tech/Engineering

gesetzt

Hungarian translation: adott


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:gesetzt
Hungarian translation:adott
Entered by: Sándor Sárecz

20:34 May 26, 2002
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: gesetzt
Fehlercode durch Steuergerat gesetzt
Gépkocsijavításról van szó és nem találok pontos megfelelõt a kérdezett szóra
Sándor Sárecz
Hungary
a vezérlőkészülék/egység által adott/küldött hibaüzenetet
Explanation:
bővebb szövegkörnyezetből inkább kiderülne, de nyilván a fentiről van szó. valamilyen hibaüzenetet ad/készít/küld a vezérlő.
Selected response from:

gabw
Grading comment
Köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5a vezérlőkészülék/egység által adott/küldött hibaüzenetetgabw
4DTC (diagnostics trouble code)/error code set by ECU (electronic control unit)
Elvira Stoianov
4beállított
Andras Szekany
2tárolt / jelzett / váltott ki
Endre Both


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
DTC (diagnostics trouble code)/error code set by ECU (electronic control unit)


Explanation:
Sajnos nem tudom a magyar valtozatot, de ez az angol es lattam a profil-ban hogy angolul is forditasz, igy talan segit a valasz

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 57

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Meturgan: Nekem segített. Felírtam magamnak
13 hrs

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
a vezérlőkészülék/egység által adott/küldött hibaüzenetet


Explanation:
bővebb szövegkörnyezetből inkább kiderülne, de nyilván a fentiről van szó. valamilyen hibaüzenetet ad/készít/küld a vezérlő.

gabw
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 23
Grading comment
Köszönöm

22 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
tárolt / jelzett / váltott ki


Explanation:
Pontosabb összefüggés nélkül nehéz, az meg gondolom nincs :-)

Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 201

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
beállított


Explanation:
Steuergerät beállít

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 908