KudoZ home » German to Hungarian » Tech/Engineering

Wandlerkupplung

Hungarian translation: tengelykapcsoló


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Wandlerkupplung
Hungarian translation:tengelykapcsoló
Entered by: Sándor Sárecz

20:36 May 26, 2002
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Wandlerkupplung
Wandlerkupplung bleibt hangen
Sándor Sárecz
Hungary
tengelykapcsoló
Explanation:
A mailen küldött mondatból az derül ki, hogy a sebességváltót vezérlő egység szoftverének kalibrálási hibája miatt a tengelykapcsoló beragad. Hogy mitől Wandler a Kupplung, nem tudom, de szerintem a tengelykapcsoló ide jó kifejezés.
Selected response from:

gabw
Grading comment
Köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sebességváltóAnna Maria Arzt
4->
Andras Szekany
3 +1tengelykapcsológabw


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tengelykapcsoló


Explanation:
A mailen küldött mondatból az derül ki, hogy a sebességváltót vezérlő egység szoftverének kalibrálási hibája miatt a tengelykapcsoló beragad. Hogy mitől Wandler a Kupplung, nem tudom, de szerintem a tengelykapcsoló ide jó kifejezés.


gabw
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 23
Grading comment
Köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Meturgan: Lehet, hogy Wandler-nek hívták a feltalálót.
1 day13 hrs
  -> Hát ez jól hangzik, de nem hiszem, hogy Wandler-féle kuplungról lenne szó.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
->


Explanation:
ha autójavítás akkor sebességváltó (?)
ha elektrotechnika: (áram/feszültség)váltó csatolás

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 908

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sebességváltó


Explanation:
A sebességváltó beragad.

Anna Maria Arzt
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 221

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  gabw: A sebességváltó az Getriebe lenne, itt Kupplung, magyarul kuplung vagy tengelykapcsoló van.
1 day12 hrs
  -> Nemrég egy Bosch-kézikönyvben láttam ilyet, ott sebességváltónak fordították, a szaklektor is azt fogadta el. Nyilván a szövegkörnyezettöl függ...