KudoZ home » German to Hungarian » Tech/Engineering

Drallkanal

Hungarian translation: örvénycsatorna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Drallkanal
Hungarian translation:örvénycsatorna
Entered by: Sándor Sárecz

13:43 Jul 9, 2002
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Drallkanal
Es gibt je Zylinder zwei Einlasskanaele, ein Füllkanal und ein Drallkanal
Sándor Sárecz
Hungary
csavart szívócs? / örvénylést el?segít? szívócs? / (esetleg: örvénycs?)
Explanation:
Új a technika, és nem tudok bevett magyar kifejezésr?l, bár lehet, hogy van.

A Drallkanal úgy van kialakítva, hogy el?segítse a beáramló üzemanyag örvénylését és ezáltal az ideális keverék képz?dését.
Selected response from:

Endre Both
Germany
Grading comment
Köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4torlócső
Andras Szekany
4csavart szívócs? / örvénylést el?segít? szívócs? / (esetleg: örvénycs?)
Endre Both


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
csavart szívócs? / örvénylést el?segít? szívócs? / (esetleg: örvénycs?)


Explanation:
Új a technika, és nem tudok bevett magyar kifejezésr?l, bár lehet, hogy van.

A Drallkanal úgy van kialakítva, hogy el?segítse a beáramló üzemanyag örvénylését és ezáltal az ideális keverék képz?dését.


    Reference: http://www.nissan.hu/buildings/press_department/sajto/020200...
Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 201
Grading comment
Köszönöm

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
torlócső


Explanation:
esetleg torlócsatorna

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 908