KudoZ home » German to Hungarian » Tech/Engineering

Schubgliederband

Hungarian translation: .fémlamellás ékszíj


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schubgliederband
Hungarian translation:.fémlamellás ékszíj
Entered by: Sándor Sárecz

16:02 Jul 9, 2002
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Schubgliederband
ez egy folyamatosan változó áttételû sebességváltó része, egyszer már kérdeztem, de akkor úgy tûnik kevesebben voltatok a neten, mert csak egy választ kaptam Ez is új technológia, legalábbis annál az autógyártónál, amelynek fordítok, de állítólag ismert a technológia sok más ipari alkalmazásból.
Sándor Sárecz
Hungary
.
Explanation:
kérj 1 rajzot
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
köszönöm
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4.
Andras Szekany
4tagolt csúszószallagMeturgan
2tolóelem-szalag/pánt/bilincsmagyarb


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
.


Explanation:
kérj 1 rajzot

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 908
Grading comment
köszönöm

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tagolt csúszószallag


Explanation:
Pontosan tudom miről van szó, Lásd DAF
Variomatic
Contiously Varible Transmission Stufenlos verstellbares Getrieb, de a
kifejezés magyar megfelelője nehéz.
A fenti kifejezést nem tartom tökéletesnek, de hátha segít jobbat találni.

http://www.volvoclub.org.uk/prof_cvt.htm

Each pulley is made in two halves, a fixed part and a sliding part. The primary sliding part is outboard and the secondary sliding part is inboard. As the gear ratio increases (bottom half of diagram to top half), primary and secondary pulleys slide in unison and the belts move bodily forwards and inwards.


    Reference: http://www.volvoclub.org.uk/prof_cvt.htm
Meturgan
Hungary
PRO pts in pair: 108

180 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
tolóelem-szalag/pánt/bilincs


Explanation:
jobbat nem tudok, mindhárom el?fordulhat. egy gépészmérnök talán többet tudna segiteni. üdv.

magyarb