KudoZ home » German to Hungarian » Tech/Engineering

Lenker

Hungarian translation: lengőkar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Lenker
Hungarian translation:lengőkar
Entered by: Sándor Sárecz

12:51 Jul 15, 2002
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Lenker
Találtam egy olyan megoldást a fenti szóra, hogy "lengõkar" ezt szeretném ellenõrizni jó lehet-e
(Pl. Laengslenker: hosszlengõkar)
Sándor Sárecz
Hungary
Lengőkar
Explanation:
Valóban ez a jó válasz.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Köszönöm a megerősítést.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4LengőkarxxxHungi
4nem tudom.....Meturgan
4kormánykerék
Andras Szekany
2kormány
Elvira Stoianov


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nem tudom.....


Explanation:
Szerintem az irányítás, a kormányzás benne kellene hogy legyen ezekbe a "Lenker" és "Lenkungs-" dolgokban.
Szövegkörnyezet és rajz nélkül meg kellene kérdezni a megbízót.

Meturgan
Hungary
PRO pts in pair: 108

54 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kormány


Explanation:
szerintem ez a kormanyra vonatkozik

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 57

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Lengőkar


Explanation:
Valóban ez a jó válasz.

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 786
Grading comment
Köszönöm a megerősítést.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kormánykerék


Explanation:
ha még nem mondta volna vki :)
Referencia: saját NDK-s vezetői jogsim :)

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 908