KudoZ home » German to Hungarian » Tech/Engineering

Winkelmeßokular

Hungarian translation: szögmér?s okulár


12:03 Apr 3, 2003
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Winkelmeßokular
Esztergáról van szó. Szögmérõ lencse lenne?
Andras Szivak
Hungarian translation:szögmér?s okulár
Explanation:
A teljes felsorolás:
tengelymetszet-eljárás
3x objektívvel és tükrös
szögmér?s okulárral
a mérend? tárgyat mindig a hátlapnál, AI és AII-nél kell mérni
a ferdeségek kiküszöbölésére, ha „a” nagyobb értékeket vesz fel,
a mérést AIII és AVI-nél meg kell ismételni; az I1 és I2 számtani közepét számítani.
Selected response from:

Anna Maria Arzt
Hungary
Grading comment
Kösz a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1szögmér?s okulárAnna Maria Arzt
3nagyítós szögmérő -
Andras Szekany


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
szögmér?s okulár


Explanation:
A teljes felsorolás:
tengelymetszet-eljárás
3x objektívvel és tükrös
szögmér?s okulárral
a mérend? tárgyat mindig a hátlapnál, AI és AII-nél kell mérni
a ferdeségek kiküszöbölésére, ha „a” nagyobb értékeket vesz fel,
a mérést AIII és AVI-nél meg kell ismételni; az I1 és I2 számtani közepét számítani.


Anna Maria Arzt
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 221
Grading comment
Kösz a segítséget.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emese Árgyelán: Én is szögmérõs okulárnak forditanám. Okulár és lencse nem ugyanaz, szerintem lencsére a Linse-t használnák
22 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nagyítós szögmérő -


Explanation:
nagyítós szögmérő nézőkéje

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 908