KudoZ home » German to Hungarian » Tech/Engineering

Lampenturm / Ampel

Hungarian translation: háromszínű jelzőlámpa, "közlekedési lámpa"


11:00 May 20, 2003
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Lampenturm / Ampel
Olyan fényjelz? egység, amely a gyártósoron egy gép állapotát különböz? szín? fénnyel jelzi, általában piros/sárga/zöld.

Nem akar beugrani a magyar megfelel?je.

Köszönöm! Endre
Endre Both
Germany
Hungarian translation:háromszínű jelzőlámpa, "közlekedési lámpa"
Explanation:
---
Selected response from:

Satisfact
Hungary
Grading comment
Azt hiszem, háromszínű jelzőlámpa lesz belôle.
Köszönöm mindnyájatoknak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1jelzőlámpa, kijelző, folyamatjelző
Nora Janoshazi
4háromszínű jelzőlámpa, "közlekedési lámpa"
Satisfact
4fénysáv
Andras Szekany


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
jelzőlámpa, kijelző, folyamatjelző


Explanation:
-

Nora Janoshazi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi
21 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fénysáv


Explanation:
:-)
akármennyi színes lámpával

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 908

2 days21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
háromszínű jelzőlámpa, "közlekedési lámpa"


Explanation:
---

Satisfact
Hungary
PRO pts in pair: 23
Grading comment
Azt hiszem, háromszínű jelzőlámpa lesz belôle.
Köszönöm mindnyájatoknak.