KudoZ home » German to Hungarian » Tech/Engineering

Standsicherheit

Hungarian translation: állásbiztonság


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Standsicherheit
Hungarian translation:állásbiztonság
Entered by: Eva Blanar

13:04 Jul 2, 2003
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Standsicherheit
még mindig a daru: nem egy bõbeszédû anyag, az egész mondat igy hangzik:

Die Standsicherheit nach DIN 15019 B1. 2 ist gegeben.

Valami olyasmi, hogy biztonságosan áll a talpán, de nem tudom, hogyan kell ezt mondani.

Elõre is köszönöm!
Eva Blanar
Hungary
állásbiztonság
Explanation:
még ha ez tükörfordításnak is tűnik, az "állékonyság" daruk esetében pongyola
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Köszönöm mindenkinek - azt hiszem, a magyar műszaki nyelv tele van germanizmusokkal...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1állékonyságxxxHungi
5állékonyságPiroska Simonkay
4állásbiztonság
Andras Szekany
4stabilitás
Nora Janoshazi


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stabilitás


Explanation:
(csak egy gyors ötlet)

Nora Janoshazi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 14

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
állékonyság


Explanation:
Ez a szakmai neve

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 786

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Endre Both
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
állékonyság


Explanation:
Statikában, v. pl. talajmechanikában is használják.

Piroska Simonkay
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 35

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
állásbiztonság


Explanation:
még ha ez tükörfordításnak is tűnik, az "állékonyság" daruk esetében pongyola

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 908
Grading comment
Köszönöm mindenkinek - azt hiszem, a magyar műszaki nyelv tele van germanizmusokkal...