KudoZ home » German to Hungarian » Tech/Engineering

Wipparmzylinder

Hungarian translation: billenőgém-munkahenger


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Wipparmzylinder
Hungarian translation:billenőgém-munkahenger
Entered by: Eva Blanar

13:07 Jul 2, 2003
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Wipparmzylinder
mint elõzõ kérdés
Eva Blanar
Hungary
billenőgém-munkahenger
Explanation:
Hát ezt meg így hívják
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Nekem mind a kettő tetszett, de szerencsére nem kellett nagyon szakszerűnek lennem (ez csak egy belég egy APEH-beadványhoz). Nagyon köszönöm a gyors válaszokat!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5billenőgém-munkahengerxxxHungi
4gémkar munkahenger
Andras Szekany


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
billenőgém-munkahenger


Explanation:
Hát ezt meg így hívják

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 786
Grading comment
Nekem mind a kettő tetszett, de szerencsére nem kellett nagyon szakszerűnek lennem (ez csak egy belég egy APEH-beadványhoz). Nagyon köszönöm a gyors válaszokat!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gémkar munkahenger


Explanation:
.

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 908