KudoZ home » German to Latvian » Electronics / Elect Eng

Selbsthaltung

Latvian translation: pašnotures vai pašbloķēšanās (kontakts)


07:31 Jan 10, 2008
German to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Selbsthaltung
Termins no elektronikas. http://de.wikipedia.org/wiki/Selbsthaltung
Kāds būtu atbilstošais termins latviešu valodā?
Rota Uzare
Latvia
Latvian translation:pašnotures vai pašbloķēšanās (kontakts)
Explanation:
... tā izskatās
Selected response from:

Undine Krauze
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1pašnotures vai pašbloķēšanās (kontakts)
Undine Krauze
3slēdža iedarbības rezultātā, iedarbojoties slēdzim
Freimanis


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pašnotures vai pašbloķēšanās (kontakts)


Explanation:
... tā izskatās

Undine Krauze
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mjbjosh: vēl varētu būt "autobloķēšanās"
4 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
slēdža iedarbības rezultātā, iedarbojoties slēdzim


Explanation:
tas ir pēc wikipedia konteksta, kur vienkārši tiek pateikts, ka slēdzi iedarbojas (pats) un tad notiek tas un šitas

atsevišķi šis vārds Angliski tiek tulkots kā "lock" - slēdzis vai slēdzējs (ar nozīmi aizvērt kontaktu).

vārdu sakot, īpašas nozīmes tur nav.

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian