KudoZ home » German to Norwegian » Law/Patents

Zusammenarbeitsübereinstimmung

Norwegian translation: samarbeidsavtale


13:07 Jan 23, 2004
German to Norwegian translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Zusammenarbeitsübereinstimmung
Dieser Zusammenarbeitsübereinstimmung nach, werden Beide Arbeitgeber .....
ingpez
Spain
Norwegian translation:samarbeidsavtale
Explanation:
*Samarbeidsavtale* mellom IFE og CENS. ... Vellykket møte i OG21-forum på IFE; Samarbeidsavtale
med TEPCO SC i Japan; IAEA gjennomfører et IPPAS oppdrag på IFE. ...
www.ife.no/aktuelt/aktuelt_display.jsp?docId=2454 - 28k -
Selected response from:

Gloria Pérez
Grading comment
Danke schoen für Ihre Hilfe
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1samarbeidsavtale
Gloria Pérez
3Samarbeidsoverensstemmelse
Geir Vikan


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Zusammenarbeitsübereinstimmung
Samarbeidsoverensstemmelse


Explanation:
Ifølge denne samarbeidsoverensstemmelsen blir begge arbeidsgivere ...

Geir Vikan
Norway
Native speaker of: Norwegian
PRO pts in pair: 48

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
samarbeidsavtale


Explanation:
*Samarbeidsavtale* mellom IFE og CENS. ... Vellykket møte i OG21-forum på IFE; Samarbeidsavtale
med TEPCO SC i Japan; IAEA gjennomfører et IPPAS oppdrag på IFE. ...
www.ife.no/aktuelt/aktuelt_display.jsp?docId=2454 - 28k -

Gloria Pérez
Native speaker of: Spanish
PRO pts in pair: 8
Grading comment
Danke schoen für Ihre Hilfe

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cruse
1 hr
  ->  :-)