KudoZ home » German to Polish » Advertising / Public Relations

Nahtstelle

Polish translation: ogniwo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Nahtstelle
Polish translation:ogniwo
Entered by: Yvonne Kuzminska

11:09 Feb 21, 2008
German to Polish translations [Non-PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
German term or phrase: Nahtstelle
Nahtstelle zwischen Mensch und Natur

Tak sie widzi firma XX...

Macie pomysl jak to ujac zeby bylo "wow"??
;)
Yvonne Kuzminska
Germany
ogniwo
Explanation:
ogniwo łączące człowieka z przyrodą

propo

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2008-02-21 13:28:49 GMT)
--------------------------------------------------

ewentualnie
więź między człowiekiem a przyrodą
Selected response from:

Fiolka
Grading comment
Dziekuje bardzo!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1ogniwoFiolka
3linia styczna
Zbigniew Zawada
3miejsce spotkania/spotkań
skowronek


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
miejsce spotkania/spotkań


Explanation:
miejsce spotkań człowieka z przyrodą. Może będzie pasowało. Zależy co oni robią, bo rozwiązań może być wiele...

skowronek
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Firma zajmuje sie m.in. ochrona srodowiska i analityka laboratoryjna.


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
linia styczna


Explanation:
albo linia stycznosci

Wrrrr, te reklamowo-marketingowe skojarzenia...

Zbigniew Zawada
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ogniwo


Explanation:
ogniwo łączące człowieka z przyrodą

propo

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2008-02-21 13:28:49 GMT)
--------------------------------------------------

ewentualnie
więź między człowiekiem a przyrodą


Fiolka
Native speaker of: Native in PolishPolish
Grading comment
Dziekuje bardzo!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skowronek: Ładne
3 hrs
  -> dziękuję :)