KudoZ home » German to Polish » Advertising / Public Relations

Ingenieurwissenschaften etc.

Polish translation: inżynieria


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ingenieurwissenschaften
Polish translation:inżynieria
Entered by: Anna Bittner

14:20 Mar 4, 2004
German to Polish translations [PRO]
Advertising / Public Relations
German term or phrase: Ingenieurwissenschaften etc.
Dabei werden alle Bereiche der Dienstleistungen auf dem Gebiet der Ingenieurwissenschaften, des Städtebaus und der Architektur sowie der Umweltplanung abgedeckt.

chodzi mi o Ingenieurwissenschaften i Städtebau
Anna Bittner
inżynieria / budownictwo miejskie
Explanation:
GBK - wykaz nowości
... BUDOWNICTWO MIEJSKIE. V, 2003 Rowiński Leon, Maciąg-Sternik Henryka Technologia
i organizacja procesów inżynieryjnych budownictwa miejskiego. ...
www.mi.gov.pl/gbk/Articles/nowo2.html

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-04 14:37:55 (GMT)
--------------------------------------------------

Chyba, że jeszcze to:
urbanistyka, czyli




Urbanistyka (z języka łacińskiego urbs - \"miasto\"), sztuka planowania i budowy miast, osiedli oraz różnego rodzaju zespołów budowli, a także zagospodarowywania terenów zgodnie z ich przewidywanym przeznaczeniem (funkcje przemysłowe, mieszkalne, rekreacyjne, reprezentacyjne itd.). Urbanistyka istniała już w starożytności.

http://wiem.onet.pl/wiem/004de6.html
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1inżynieria i urbanistyka
SATRO
4inżynieria / budownictwo miejskie
Andrzej Lejman
3inżynieria, budowa miastRene Schlebusch


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inżynieria / budownictwo miejskie


Explanation:
GBK - wykaz nowości
... BUDOWNICTWO MIEJSKIE. V, 2003 Rowiński Leon, Maciąg-Sternik Henryka Technologia
i organizacja procesów inżynieryjnych budownictwa miejskiego. ...
www.mi.gov.pl/gbk/Articles/nowo2.html

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-04 14:37:55 (GMT)
--------------------------------------------------

Chyba, że jeszcze to:
urbanistyka, czyli




Urbanistyka (z języka łacińskiego urbs - \"miasto\"), sztuka planowania i budowy miast, osiedli oraz różnego rodzaju zespołów budowli, a także zagospodarowywania terenów zgodnie z ich przewidywanym przeznaczeniem (funkcje przemysłowe, mieszkalne, rekreacyjne, reprezentacyjne itd.). Urbanistyka istniała już w starożytności.

http://wiem.onet.pl/wiem/004de6.html

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Dzieki

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
inżynieria, budowa miast


Explanation:
Ingenieurwissenschaft= inżynieria
Städtebau = budowa miast

Rene Schlebusch
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
inżynieria i urbanistyka


Explanation:
Bo po co właściwie ta budowa miast?? Miast w dzisuiejszych czasach się nie buduje tylko rozwija :) IMHO

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: nauki in¿ynieryjne i urbanistyka
2 hrs
  -> Dziêki - by³em szybszy, ale Ania jest tendencyjna (¿artujê, Andrzej poda³ lepsze definicje)