KudoZ home » German to Polish » Architecture

städtebauliche Entwicklunsplanungen

Polish translation: plany rozwoju urbanistycznego


14:37 Mar 4, 2004
German to Polish translations [PRO]
Architecture
German term or phrase: städtebauliche Entwicklunsplanungen
przy okazji chcialam spytac czy
Flächennutzungsplan to plan zagospodarowania przestrzennego
a Bebauungsplan to plan zabudowy

big thanks!
Anna Bittner
Polish translation:plany rozwoju urbanistycznego
Explanation:
1) tak
2) tak
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Biore propozycje Andrzeja bo bardziej pasuje do tego maslanego tekstu, podziekowania tez dla Oli!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1plany rozwoju urbanistycznego
Andrzej Lejman
4plany urbanizacyjne
A_Lex


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
plany rozwoju urbanistycznego


Explanation:
1) tak
2) tak

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Biore propozycje Andrzeja bo bardziej pasuje do tego maslanego tekstu, podziekowania tez dla Oli!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO
4 mins

neutral  A_Lex: urbanistyka jest nauk¹ o planowaniu, a nie samym planowaniem, wiêc dla mnie w dalszym ci¹gu plany rozwoju urbanistycznego po prostu nie brzmi¹...
1 hr

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
städtebauliche Entwicklunsplanungen
plany urbanizacyjne


Explanation:
może po prostu
bo urbanizacja to właśnie rozwój miast, wzrost ich liczby, powiększenie obszarów miejskich itd. (wg. Słownika języka polskiego, PWN, tom III)
więc rozwój urbanistyczny to trochę masło maślane...;)

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2004-03-04 15:20:42 GMT)
--------------------------------------------------

można powiedzieć ewentualnie plany rozwoju miast

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2004-03-04 15:20:43 GMT)
--------------------------------------------------

można powiedzieć ewentualnie plany rozwoju miast

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: tu raczej nie chodzi o urbanizacjê, tylko urbanistykê, jak w mojej propozycji, a to nie to samo. Wiêc mas³o pozostaje mas³em.
14 mins
  -> hmm.., ale urbanistyka to dzia³ architektury, nauka, czysta teoria, a urbanizacja to wszystkie plany, procesy i przemiany... Ania zdecyduje;)