KudoZ home » German to Polish » Architecture

Hauptnutzungsfläche

Polish translation: podstawowa powierzchnia uzytkowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Hauptnutzungsfläche
Polish translation:podstawowa powierzchnia uzytkowa
Entered by: Alicja Butkiewicz-Hübscher

14:08 Aug 9, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Architecture
German term or phrase: Hauptnutzungsfläche
szczegolnie zastanawia mnie to "Haupt", jest cos takiego jak powierzchnia uzytkowa glowna?
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
podastawowa powierzchnia użytkowa
Explanation:
Propozycja

A rozumiem to tak: Podstawową powierzchnię użytkową stanowi np. hala sprzedaży i magazyny, a dodatkową hall albo pomieszczenia sanitarne (ale oczywiście mogę się mylić) :)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
dzieki, dzieki;) i za potwierdzenie ze strony innych Panow:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3podastawowa powierzchnia użytkowa
SATRO
3 +1powierzchnia użytków głównych
Jerzy Czopik


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Hauptnutzungsfläche
podastawowa powierzchnia użytkowa


Explanation:
Propozycja

A rozumiem to tak: Podstawową powierzchnię użytkową stanowi np. hala sprzedaży i magazyny, a dodatkową hall albo pomieszczenia sanitarne (ale oczywiście mogę się mylić) :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
dzieki, dzieki;) i za potwierdzenie ze strony innych Panow:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: http://www.google.de/search?hl=de&ie=UTF-8&q="podstawowa pow...
11 mins
  -> Thx

agree  Andrzej Lejman: wszak ka¿dy mo¿e to sobie dowolnie formu³owaæ: podstaowa powierzchnia u¿ytkowa, powierzchnia pomocnicza, powierzchnie socjalne/biurowe itd.
35 mins
  -> Thx

agree  Uwe Kirmse
4 hrs
  -> Thx

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Hauptnutzungsfläche
powierzchnia użytków głównych


Explanation:
propozycja, w linku jest powierzchnia zasiewów głównych...


    Reference: http://www.gryfino.pl/2_2b.php
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Te¿ mo¿e byæ :)
5 hrs