KudoZ home » German to Polish » Art, Arts & Crafts, Painting

Blumenseide

Polish translation: papier jedwabny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Blumenseide
Polish translation:papier jedwabny
Entered by: skowronek

20:27 Apr 5, 2008
German to Polish translations [PRO]
Art, Arts & Crafts, Painting
German term or phrase: Blumenseide
W zestawie kreatywnym: różne papiery, nożyczki i Blumenseide. Czy to papier jedwabny?
skowronek
Germany
Papier jedwabny
Explanation:
Sklaniam sie ku Twojemu tlumaczeniu "papier jedwabny".

Nie powiedzialabym, ze to bibulka.

"Blumenseide ist ein hauchdünnes Papier zum Einwickeln von Blumen, Flaschen und anderen Geschenken"

Spojrz prosze na ponizszy link.
Selected response from:

Magdalena Sorgenfrey
Grading comment
Dziękuję wszystkim!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Bibułka/papier bibułkowyPatrycja Willam
3Papier jedwabny
Magdalena Sorgenfrey


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Bibułka/papier bibułkowy


Explanation:
Propozycja

Patrycja Willam
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  polonica: W zestawie kreatywnym napewno bibułka
20 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Papier jedwabny


Explanation:
Sklaniam sie ku Twojemu tlumaczeniu "papier jedwabny".

Nie powiedzialabym, ze to bibulka.

"Blumenseide ist ein hauchdünnes Papier zum Einwickeln von Blumen, Flaschen und anderen Geschenken"

Spojrz prosze na ponizszy link.


    Reference: http://www.modulor.de/shop/oxid.php/sid/x/shp/oxbaseshop/cl/...
Magdalena Sorgenfrey
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję wszystkim!