KudoZ home » German to Polish » Art/Literary

Senator des Reichs

Polish translation: senator


18:25 Oct 25, 2002
German to Polish translations [PRO]
Art/Literary / heraldyka
German term or phrase: Senator des Reichs
W XII wieku takie stanowisko raczej nie nazywa³o siê „senator“...
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:senator
Explanation:
dlaczego nie? Przecież to czasy Cesarstwa Rzymskiego Narodu Niemieckiego
Selected response from:

leff
Grading comment
dziękuję :)
Oj, wychodzą braki z historii...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4senator
Angela Nowicki
3 +1senator
leff


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
senator


Explanation:
dlaczego nie? Przecież to czasy Cesarstwa Rzymskiego Narodu Niemieckiego

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 743
Grading comment
dziękuję :)
Oj, wychodzą braki z historii...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angela Nowicki: Pisalismy rownoczesnie i prawie to samo - tylko Pana tekst jest bardziej czytelny. :-)
13 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
senator


Explanation:
W XII wieku takie stanowisko raczej nie nazywało się „senator“...

Wiek XII czy XVII?
A dlaczego nie senator? Słowo i stanowisko pochodzą z starego Rzymu.

Podaję link na ciekawą polską stronę o tematyce heraldycznej publikująca chyba oryginalne teksty. I tam występuje "senator".

A.N.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-25 19:53:03 (GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam za chaos w znakach, nie wiem co sie stalo. Jeszcze raz bez ogonkow:

A dlaczego nie senator? Slowo i stanowisko pochodza z czasow starego Rzymu.
Podaje link na ciekawa polska strone o tematyce heraldycznej publikujaca chyba oryginalne teksty. I tam wystepuje \"senator\".


    Reference: http://www.herb.szwarc.pl/strona10.html
Angela Nowicki
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 112