ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Polish » Automation & Robotics

Piezoelement

Polish translation: element/przetwornik piezoelektryczny

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Piezoelement
Polish translation:element/przetwornik piezoelektryczny
Entered by: Mariusz Wstawski

22:03 Sep 26, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics / Akustik Rack
German term or phrase: Piezoelement
Zur aktiven Regelung der Schallabstrahlung werden Piezoelemente eingesetzt. Durch Anlegen einer elektrischen Spannung beeinflussen sie die Strukturdynamik, wirken dem Resonanzverhalten der Gehäuseteile entgegen und mindern die Schallabstrahlung des Racks so um mehrere dB.
Schwingungen von eingebautem Equipment, wie z.B. Lüftern können dadurch reduziert und störende Geräuschentwicklung vermieden werden.

nasuwa się "elementy zjawiska pizoelektrycznego"
lub samo "zjawisko pizoelektryczne"
Mariusz Wstawski
Germany
element/przetwornik piezoelektryczny
Explanation:
element/przetwornik piezoelektryczny

z kontekstu bedzie wiadomo, w ktora strone (sygnal elektryczny -> pobudzenie mechaniczne obudowy) ww. przetwornik dziala i ze tu nie chodzi np. o gitarowy przetwornik piezoelektryczny ;-)
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4element/przetwornik piezoelektryczny
Crannmer
3element piezoelektrycznyFiolka


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
element piezoelektryczny


Explanation:
wrzuć to na google


    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Zjawisko_piezoelektryczne
Fiolka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
element/przetwornik piezoelektryczny


Explanation:
element/przetwornik piezoelektryczny

z kontekstu bedzie wiadomo, w ktora strone (sygnal elektryczny -> pobudzenie mechaniczne obudowy) ww. przetwornik dziala i ze tu nie chodzi np. o gitarowy przetwornik piezoelektryczny ;-)

Crannmer
PRO pts in category: 122
Grading comment
dziękuję za pomoc