KudoZ home » German to Polish » Automation & Robotics

bedämpfen

Polish translation: tłumić


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:bedämpfen
Polish translation:tłumić
Entered by: Crannmer

18:50 Jul 9, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics / CZUJNIKI
German term or phrase: bedämpfen
Der Sonsor wird (nicht) bedämpft, gdy zachodzi określony warunek lub nie.
I pewnie nie ma nic wspólnego z parą.
Andrzej Golda
Poland
tłumić
Explanation:
tłumić

czyli tu poprzez zwiększone tłumienie w obwodach czujnika zmniejszyć czułość tegoż

Bedämpfung = tłumienie

niektóre czujniki maja możliwość nastawy rożnych czułości, przy czym zasadnicza maksymalna czułość czujnika jest w niższych nastawach obniżana poprzez aktywacje tłumienia.

Z pobudzaniem czy energetyzowaniem nie ma to nic wspólnego.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tłumić
Crannmer
4pobudzać
Maciej Andrzejczak
2energetyzowaćLuciano Eduardo de Oliveira


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pobudzać


Explanation:
Opis Autoalarmu PROXIMA-BP/5prealarm - pobudzenie czujnika dodatkowego generuje 6 krótkich sygnałów, - załączanie się automatycznej blokady po ok. 50 sekundach po wyłączeniu zapłonu, ...
www.activa-sc.net.pl/proxima-bp_5.htm - 22k - Kopia - Podobne strony - Zanotuj
Więcej wyników z www.activa-sc.net.pl »

[PDF] COBALT, COBALT Plus, i COBALT ProFormat pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
czujnika mikrofalowego bez pobudzenia czujnika podczerwieni. UWAGA: Należy pamiętać o ustawieniu odpowiedniej czułości wykrywania toru ...
www.satel.pl/pliki/download.php?file_id=53 - Podobne strony - Zanotuj

[DOC] SpFormat pliku: Microsoft Word - Wersja HTML
Jeśli w tym czasie nastąpi pobudzenie czujnika mikrofalowego, wywołany zostanie alarm. Przy braku pobudzenia, czujnik wróci po określonym czasie do ...
janexint.com.pl/materialy/rokonet/instrukcje/iWISE_grupa.doc - Podobne strony - Zanotuj


Maciej Andrzejczak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tłumić


Explanation:
tłumić

czyli tu poprzez zwiększone tłumienie w obwodach czujnika zmniejszyć czułość tegoż

Bedämpfung = tłumienie

niektóre czujniki maja możliwość nastawy rożnych czułości, przy czym zasadnicza maksymalna czułość czujnika jest w niższych nastawach obniżana poprzez aktywacje tłumienia.

Z pobudzaniem czy energetyzowaniem nie ma to nic wspólnego.

Crannmer
PRO pts in category: 126