KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

BAUTRUPPWAGEN

Polish translation: samochód z nadwoziem brygadowym (lub przedłużoną kabiną)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bautruppwagen
Polish translation:samochód z nadwoziem brygadowym (lub przedłużoną kabiną)
Entered by: petrolhead

06:07 May 18, 2005
German to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / other
German term or phrase: BAUTRUPPWAGEN
sonder KFZ BAUTRUPPWAGEN
Kinzer
samochód brygadowy
Explanation:
do przewozu brygad(y) budowlanych(budowlanej)

choc to w poslkimnietypowe

jeżeli to dostawczy, to może byc z "kabiną załogową"

Najlepiej podaj markę i typ.

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2005-05-18 07:03:31 GMT)
--------------------------------------------------

albo \"brygady remontowej\"

zobacz link:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=8885&i...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 4 mins (2005-05-18 07:12:33 GMT)
--------------------------------------------------

Proponuję \"samochód dostawczy z nadwoziem brygadowym\" albo \"samochód brygadowy\"
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3samochód (dostawczy, ciężarowy itp.) z powiększoną kabiną załogi
Andrzej Mierzejewski
3samochód brygadowy
petrolhead


Discussion entries: 4





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
samochód brygadowy


Explanation:
do przewozu brygad(y) budowlanych(budowlanej)

choc to w poslkimnietypowe

jeżeli to dostawczy, to może byc z "kabiną załogową"

Najlepiej podaj markę i typ.

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2005-05-18 07:03:31 GMT)
--------------------------------------------------

albo \"brygady remontowej\"

zobacz link:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=8885&i...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 4 mins (2005-05-18 07:12:33 GMT)
--------------------------------------------------

Proponuję \"samochód dostawczy z nadwoziem brygadowym\" albo \"samochód brygadowy\"

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 162

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
samochód (dostawczy, ciężarowy itp.) z powiększoną kabiną załogi


Explanation:
propozycja

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 149