KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

windg.

Polish translation: uzwojenie


11:29 Jul 23, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: windg.
M. FAHRWERKFDERN HERST.: FINTEC, KENNZ. V. 91004/1H.:91004/2 WINDG.V./H:6/7 [WPIS NA KARCIE POJAZDU]
Beata
Polish translation:uzwojenie
Explanation:
Windungen der Federn auf VA und HA
Chodzi tu zapewne o zwoje sprężyn zawieszenia na przedniej i tylnej osi
Selected response from:

Dr. Magdalena Michalak
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zwój/zwoje sprężyny śrubowej zawieszenia
petrolhead
2uzwojenie
Dr. Magdalena Michalak


Discussion entries: 7





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zwój/zwoje sprężyny śrubowej zawieszenia


Explanation:
i znowu ten sam producent:

http://www.fintec-federn.de/produkte.htm

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2005-07-23 12:07:53 GMT)
--------------------------------------------------

Ale w niektórych szcególnych przypadkach może też chodzić o zawieszenie o regulowanym prześwicie.

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2005-07-23 12:08:31 GMT)
--------------------------------------------------

... dające możliwość regulacji prześwitu

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 162

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: o matko, i nic nie poradzisz
4 days
  -> Not to worry. Thanks :-)

48 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
uzwojenie


Explanation:
Windungen der Federn auf VA und HA
Chodzi tu zapewne o zwoje sprężyn zawieszenia na przedniej i tylnej osi


    Reference: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?postid=586
    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=liczba+zwojow+osi+samoch...
Dr. Magdalena Michalak
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  petrolhead: "uzwojenie" przede wszystkim spotykamy w kotekœcie instalacji elektrycznej
9 mins




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): petrolhead, Dr. Magdalena Michalak, KathyT