KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Oberkreisdirektor

Polish translation: naczelnik powiatu


09:19 Jul 24, 2005
German to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / Fahrzeugbrief
German term or phrase: Oberkreisdirektor
pozycja z karty pojazdu: Kreis Siegen-Wittgenstein, der Oberkreisdirektor
wieslaw jarmulowicz
Polish translation:naczelnik powiatu
Explanation:
tak sobie mysle. POza tym: Slownik terminologii prawniczej i ekonomicznej niemiecko - polski, waclaw Skibicki,WP, Warszawa 1990.
Selected response from:

emagnum
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2naczelnik powiatuemagnum
3Starosta
Crannmer


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
naczelnik powiatu


Explanation:
tak sobie mysle. POza tym: Slownik terminologii prawniczej i ekonomicznej niemiecko - polski, waclaw Skibicki,WP, Warszawa 1990.

emagnum
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: A teraz jest rok 2005. "Obecnie starosta jest przewodniczącym zarządu powiatu, a także kierownikiem starostwa powiatowego" - Wikipedia.pl. Patrz: http://pl.wikipedia.org/wiki/Powiat
11 mins

agree  cynkol: "starosta" to "Landrat", a przecie¿ wszyscy wiedz± kim jest "naczelnik powiatu"
36 mins

agree  rjz: z tym, ¿e Starosta to jednak nie Landrat.
7 days

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Starosta


Explanation:
Oberkreisdirektor = Landrat = starosta


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 1 min (2005-07-24 11:20:40 GMT)
--------------------------------------------------

Od 01.01.1999 w Polsce naczelnik powiatu nosi tytul Starosty


    Reference: http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=516&w=14909636&v=2&...
Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 2204