KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

RÜSTZUST. OFF. KASTEN M. TRANSPORTGESTELL F. LANGMATERIAL

Polish translation: wersja zabudowy/wyposażenia otwarta skrzynia ładunkowa z stelażem do transportu dłużyc


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:RÜSTZUST. OFF. KASTEN M. TRANSPORTGESTELL F. LANGMATERIAL
Polish translation:wersja zabudowy/wyposażenia otwarta skrzynia ładunkowa z stelażem do transportu dłużyc
Entered by: Mariusz Wstawski

20:58 Sep 2, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / dowód rejestracyjny
German term or phrase: RÜSTZUST. OFF. KASTEN M. TRANSPORTGESTELL F. LANGMATERIAL
RÜSTZUST. OFF. KASTEN M. TRANSPORTGESTELL F. LANGMATERIAL*

LKW VW OFFENER KASTEN 70X02D
nazwa handlowa VW T4

nie mogę rozszyfrować RÜSTZUST.
wcześniej w adnotacjach było również: RUESTZST.: PL. U. SPR. U. PLATTFORM*
Mariusz Wstawski
Germany
tu: wersja zabudowy/wyposazenia
Explanation:
tu: wersja zabudowy/wyposazenia

np. rzeczona skrzynia z plandeka na palakach, albo stelaz do transportu dluzyc
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyposażenie [Rüstzustand]
Adam Gladyszewski
4tu: wersja zabudowy/wyposazenia
Crannmer


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: wersja zabudowy/wyposazenia


Explanation:
tu: wersja zabudowy/wyposazenia

np. rzeczona skrzynia z plandeka na palakach, albo stelaz do transportu dluzyc

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 2204
Grading comment
dziękuję

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyposażenie [Rüstzustand]


Explanation:
poniżej link do rozmowy na forum. Stąd też moje przypuszczenia, że może chodzić o wyposażenie. google+Rüstzustand


    Reference: http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewtopic.php?t=73785&view=...
Adam Gladyszewski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish