KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

maulkupplung

Polish translation: szczękowy/sworzniowy sprzeg/zaczep (przyczepy)


07:58 Feb 12, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / brief
German term or phrase: maulkupplung
w uwagach - rodzaj sprzęgu przyczepowego: maulkupplung.
Z góry dzięki
jezabel1
Polish translation:szczękowy/sworzniowy sprzeg/zaczep (przyczepy)
Explanation:
szczękowy/sworzniowy sprzeg/zaczep (przyczepy)

http://209.85.135.104/search?q=cache:K4MfteWjhYEJ:www.doc.uk...

http://www.google.de/search?hl=de&q=zaczep szczękowy&btnG=Su...

Selected response from:

Crannmer
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szczękowy/sworzniowy sprzeg/zaczep (przyczepy)
Crannmer
3sprzęg przyczepy z gardzielą
Agnieszka Parfinowicz-Wstawska


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sprzęg przyczepy z gardzielą


Explanation:
sprzęg przyczepy z gardzielą

Agnieszka Parfinowicz-Wstawska
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Maulkupplung
szczękowy/sworzniowy sprzeg/zaczep (przyczepy)


Explanation:
szczękowy/sworzniowy sprzeg/zaczep (przyczepy)

http://209.85.135.104/search?q=cache:K4MfteWjhYEJ:www.doc.uk...

http://www.google.de/search?hl=de&q=zaczep szczękowy&btnG=Su...



Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 2204