KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

FZ. HAT 1 GELBES RUNDUML., AUSN. - GEN. ERFORD.

Polish translation: pojazd jest wyposzony w lampe ostrzegawcza obrotowa w kolorze zoltym, wymagane zezwolenie wyjatkowe


20:26 Mar 6, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / fahrzeugschein
German term or phrase: FZ. HAT 1 GELBES RUNDUML., AUSN. - GEN. ERFORD.
FZ. HAT 1 GELBES RUNDUML., AUSN. - GEN. ERFORD. - w uwagach. Z góry dzięki
jezabel1
Polish translation:pojazd jest wyposzony w lampe ostrzegawcza obrotowa w kolorze zoltym, wymagane zezwolenie wyjatkowe
Explanation:
pojazd jest wyposzony w lampe ostrzegawcza obrotowa koloru zoltego (sztuk 1), wymagane zezwolenie wyjatkowe

--------------------------------------------------
Note added at 39 Min. (2007-03-06 21:06:20 GMT)
--------------------------------------------------

Nie kazda lampa wysylajaca sygnaly blyskowe jest obrotowa i dookolna (czyli Rundum(kenn)leuchte) :-)
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pojazd jest wyposzony w lampe ostrzegawcza obrotowa w kolorze zoltym, wymagane zezwolenie wyjatkowe
Crannmer
4Pojazd ma żółte światło ostrzegawcze, wymagane zezwolenie wyjątkowe
Jarek Kołodziejczyk


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Pojazd ma żółte światło ostrzegawcze, wymagane zezwolenie wyjątkowe


Explanation:
Chodzi o żółtego "koguta" i wymagane zezwolenie specjalne na jego używanie

--------------------------------------------------
Note added at 16 Min. (2007-03-06 20:43:06 GMT)
--------------------------------------------------

Może trochę ładniej: pojazd wyposażony jest w lampę wysyłającą żółte sygnały błyskowe (wg prawa o ruchu drogowym)

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 252

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pojazd jest wyposzony w lampe ostrzegawcza obrotowa w kolorze zoltym, wymagane zezwolenie wyjatkowe


Explanation:
pojazd jest wyposzony w lampe ostrzegawcza obrotowa koloru zoltego (sztuk 1), wymagane zezwolenie wyjatkowe

--------------------------------------------------
Note added at 39 Min. (2007-03-06 21:06:20 GMT)
--------------------------------------------------

Nie kazda lampa wysylajaca sygnaly blyskowe jest obrotowa i dookolna (czyli Rundum(kenn)leuchte) :-)

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 2204