KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Verkaufsfz.

Polish translation: samochód z nadwoziem sklepowym/handlowym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Verkaufsfz.
Polish translation:samochód z nadwoziem sklepowym/handlowym
Entered by: Mariusz Wstawski

20:34 Mar 19, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Fahrzeugschein
German term or phrase: Verkaufsfz.
SO. KFZ. VERKAUFSFZ. (Fahrzeug- und Aufbauart)

[VW T4 Diesel, 70X02D]
Mariusz Wstawski
Germany
samochod z nadwoziem sklepowym/handlowym
Explanation:
samochod z nadwoziem sklepowym/handlowym

z zabudowa handlowa/do prowadzenia sprzedazy

przedmiot sprzedazy dowolny/nieznany
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję za obie odpowiedzi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4samochod z nadwoziem sklepowym/handlowym
Crannmer
3Pojazd/samochód gastronomiczny
Jarek Kołodziejczyk


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Pojazd/samochód gastronomiczny


Explanation:
Pojazd, z którego można prowadzić sprzedaż, najprawdopodobniej gastronomiczną.

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 252

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
samochod z nadwoziem sklepowym/handlowym


Explanation:
samochod z nadwoziem sklepowym/handlowym

z zabudowa handlowa/do prowadzenia sprzedazy

przedmiot sprzedazy dowolny/nieznany

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 2204
Grading comment
dziękuję za obie odpowiedzi