KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

schadstoffarm AB TAG D.1. ZULASS.

Polish translation: z niską emisją substancji szkodliwych od dnia pierwszej rejestracji


14:53 Jun 29, 2007
German to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: schadstoffarm AB TAG D.1. ZULASS.
w uwagach w briefie
nie wiem, jak to rozszyfrować :(

dziękuję z góry!
AgaMagda
Polish translation:z niską emisją substancji szkodliwych od dnia pierwszej rejestracji
Explanation:
z niską emisją substancji szkodliwych od dnia pierwszej rejestracji
Selected response from:

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Grading comment
dziękuje bardzo - oczywiście, że o to chodzi :) jakoś to D.1 mnie zmyliło i na to nie wpadłam...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3z niską emisją substancji szkodliwych od dnia pierwszej rejestracji
Jarek Kołodziejczyk
4niskoemisyjnyLucjan Senenko


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
z niską emisją substancji szkodliwych od dnia pierwszej rejestracji


Explanation:
z niską emisją substancji szkodliwych od dnia pierwszej rejestracji

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 252
Grading comment
dziękuje bardzo - oczywiście, że o to chodzi :) jakoś to D.1 mnie zmyliło i na to nie wpadłam...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MargaretM
28 mins

agree  Crannmer: spelnia wymogi normy emisji spalin wg niem. oznaczenia "schadstoffarm St. XY" [jak w niepodanym przez askera wpisie na samym poczatku dokumentu] od dnia pierwszej rejestracji
1 hr

agree  klick
1 day56 mins

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niskoemisyjny


Explanation:
niskoemisyjny silnik z elektronicznie kontrolowanym wtryskiem


    Reference: http://www.jezioro.com.pl/artykuly.html?id=2321
Lucjan Senenko
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: wypowiedz o wlasciwosciach silnika jest spekulacja, a podane zrodlo nijak nie odnosi sie do klasyfikacji urzedowej stosowanej w dokumentach samochodu. Swego czasu klase "schadstoffarm St. XY" dostawaly pojazdy nawet bez cienia elektroniki w gazniku.
28 mins