KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Motortunnelabsorption

Polish translation: dźwiękochłonny tunel silnika


12:50 Jan 9, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Motortunnelabsorption
W zaświadczeniu, że pojazd jest pojazdem o niskim poziomie hałasu.

Zusätzliche Schalldämmeinrichtungen
Kapselung des Motorraumes:
Motortunnelabsorption
Fiolka
Polish translation:dźwiękochłonny tunel silnika
Explanation:
dźwiękochłonny tunel silnika

czyli np. wylozony odpowiednimi wylozony materialami lub wykonany z materialow tlumiacych halas

jesli to jest wyliczanka dzialan i rozwiazan majacych na celu obnizenie emisji halasu
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dźwiękochłonny tunel silnika
Crannmer
4tłumienie hałasu przez tunel silnika
Andrzej Mierzejewski
3absorpcja tunelu silnika
Mariusz Wstawski


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
absorpcja tunelu silnika


Explanation:
podejrzewam, że tunel silnika został czymś wyłożony

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-01-09 13:56:32 GMT)
--------------------------------------------------

izolacja akustyczna tunelu silnika

Mariusz Wstawski
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 375
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tłumienie hałasu przez tunel silnika


Explanation:
tak bym to ujął.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 149
Notes to answerer
Asker: to jest samotny wyraz taka wyliczanka


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dźwiękochłonny tunel silnika


Explanation:
dźwiękochłonny tunel silnika

czyli np. wylozony odpowiednimi wylozony materialami lub wykonany z materialow tlumiacych halas

jesli to jest wyliczanka dzialan i rozwiazan majacych na celu obnizenie emisji halasu

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 2204
Grading comment
dziękuję bardzo