KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Schraubenauflagefläche

Polish translation: powierzchnia przylegania śruby


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schraubenauflagefläche
Polish translation:powierzchnia przylegania śruby
Entered by: Bogusław Mączka

12:43 Apr 4, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Schraubenauflagefläche
Motorträger mit örtlich verkleinerter Schraubenauflagefläche - einmal eine Breite von 5mm
und einmal 3mm
Fiolka
powierzchnia przylegania śruby
Explanation:
Auflagefläche - powierzchnia przylegania lub stykowa
w tym wypadku raczej przylegania
Selected response from:

Bogusław Mączka
Grading comment
dziękuję bardzo wszystkim za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4powierzchnia przylegania łba śruby
Joanna Sadowska
4powierzchnia przylegania śrubyBogusław Mączka


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
powierzchnia przylegania śruby


Explanation:
Auflagefläche - powierzchnia przylegania lub stykowa
w tym wypadku raczej przylegania

Bogusław Mączka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24
Grading comment
dziękuję bardzo wszystkim za pomoc

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
powierzchnia przylegania łba śruby


Explanation:
łoże silnika ze zmniejszoną lokalnie powierzchnią przylegania łba śruby - raz szerokość 3mm, raz 5 mm.

Joanna Sadowska
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish