KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Tendergeschäft (

Polish translation: wezwanie do składania ofert / przetarg


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Tendergeschäft (
Polish translation:wezwanie do składania ofert / przetarg
Entered by: iwona zzz

18:06 Apr 7, 2008
German to Polish translations [PRO]
Marketing - Automotive / Cars & Trucks / Vertriebsorganisation
German term or phrase: Tendergeschäft (
Das Business Center Bus (BC B) übernimmt die zentralen Steuerungsaufgaben des Bus-Verkaufs, unterteilt nach Tendergeschäft (auf Regionalebene bearbeitet) und Einzelgeschäft (in den MAN Centern bearbeitet).
iwona zzz
wezwanie do składania ofert / przetarg
Explanation:
Tender / Tendergeschäft

wg Kienzler "Wörterbuch der Wirtschaftssprache"

wg "W. für Handel und Finanzen" Dregera: ogłoszenie otwarcia konkursu (przy składaniu ofert) / przetarg

spójrz również na interesujacy link
Selected response from:

Magdalena Sorgenfrey
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1wezwanie do składania ofert / przetarg
Magdalena Sorgenfrey
3przetargirjz


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wezwanie do składania ofert / przetarg


Explanation:
Tender / Tendergeschäft

wg Kienzler "Wörterbuch der Wirtschaftssprache"

wg "W. für Handel und Finanzen" Dregera: ogłoszenie otwarcia konkursu (przy składaniu ofert) / przetarg

spójrz również na interesujacy link


    Reference: http://www.eurexchange.com/documents/glossary_de.html?id=Ten...
Magdalena Sorgenfrey
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Prochotta: Jasne, "Tendergeschäft" to tutaj synonim "przetargu". Sprzedaż tych przeklętych autobusów na tym poziomie musi odbywać się przez przetarg. "Wezwanie do ..." nie pasuje, bo MAN jako sprzedawca bierze udział w rozpisanych przetargach"
12 hrs

2 days3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Tendergeschäft
przetargi


Explanation:
w przeciwieństwie do #transakcji zwykłych# - pojedynczych, nie na podstawie przetargu

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 62