KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Leuchtenträger

Polish translation: oprawa reflektora


14:11 Feb 2, 2009
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Leuchtenträger
Witam,

tłumaczę dowód rejestracyjny przyczepy centralnoosiowej.
W pkt. 22 mam:
Leuchtenträger abnehmbar.

Nie mogę znależć odpowiednika polskiego.

Będę wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam
Ilona Czaja
Polish translation:oprawa reflektora
Explanation:
lub oprawa lampy, oprawa oświetleniowa
- propozycja
Selected response from:

MargaretM
Grading comment
dziękuję wszystkim za propozycje. Chyba jednak skłaniam się do tego tłumaczenia. Pozdrawiam. Iwona
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Wspornik świateł tylnychWitold Palka
4Nośnik światel tylnychPeter Kissik
3światło obrysowe
m00na
3oprawa reflektora
MargaretM


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oprawa reflektora


Explanation:
lub oprawa lampy, oprawa oświetleniowa
- propozycja

MargaretM
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dziękuję wszystkim za propozycje. Chyba jednak skłaniam się do tego tłumaczenia. Pozdrawiam. Iwona

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Peter Kissik: Skoro chodzi o przyczepę, reflektor to chyba nie będzie
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nośnik światel tylnych


Explanation:
Nośnik (zespolonych)światel tylnych, ewentualnie pozycyjnych

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2009-02-02 16:29:51 GMT)
--------------------------------------------------

]poziom płynu w ukł. wspomagania poziom płynu w u...
... świateł tylnych funkcjonowanie świateł tylnych - światła pozycyjne - światła stop funkcjonowanie świateł tylnych - światła przeciwmgielne - światła ...

www.jdkulej.pl/img/sche.swf - Ähnliche Seiten

http://www.jdkulej.pl/img/sche.swf
Ford Taurus Forum :: Zobacz temat - Przeróbka świateł tylnyc...
www.fordtaurus.yoyo.pl/viewtopic.php?t=20 - 75k - Ähnliche Seiten

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/viewtopic.php?t=20
CITROEN AX KLUB :: Zobacz temat - Konserwacja świateł tylnyc...
Citroen AX w pytaniach i odpowiedziach. Zapraszamy!

www.citroenax.info/viewtopic.php?t=1769 - 25k - Ähnliche Seiten

http://www.citroenax.info/viewtopic.php?t=1769
Towar: Lampy zespolonych świateł tylnych Citroen C2 2308917E...
sprzedaz wysyłkowa częsci samochodowe bardzo niskie ceny alfa audi citroen daewoo fiat ford honda mazda nissan opel peugeot renualt seat skoda toyota vw ...

www.autosklep.istore.pl/sklep,1970,,,03,--zakupi... - 39k - Ähnliche Seiten


Peter Kissik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 14

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Wspornik świateł tylnych


Explanation:
Albo "Belka świateł tylnych"

Witold Palka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 104

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: Demontowalna/zdejmowana belka z tylnymi swiatlami. Demontaz konieczny np. podczas slipowania i za-/wyladunku lodzi.
3 hrs
  -> thx

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
światło obrysowe


Explanation:
Ten termin jeszcze nie padł, ale mim zdaniem to światło obrysowe. Po konsultacji z fachowcem.
Sprawdz, może Ci pomoże.

m00na
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: to nie jest pojedyncze swiatlo, ale belka mocujaca tylne lampy zespolone, tablice rej. wraz z oswietleniem itp. Podczas za-/wyladunku lodzi przyczepa wjezdza do wody i w takich przypadkach nalezy zdemontowac belke wraz z wiszacymi na niej swiatlami zdjac
1 hr