KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Lenkeinschlag

Polish translation: skręt kół / kąt skrętu kół


23:17 Feb 11, 2009
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Pojazdy dla rolnictwa
German term or phrase: Lenkeinschlag
Wśród błędów sygnalizowanych na wyświetlaczu pośród tych, które dotyczą "Lenkung", jest między innymi:
Lenkungsart, Lenkeinschlag, Schongang, Position
Dreipunkt
Andrzej Golda
Poland
Polish translation:skręt kół / kąt skrętu kół
Explanation:
skręt kół / kąt skrętu kół

dosłownie chodzi o kąt skrętu kierownicy, ale to na jedno wychodzi, bo jedno z drugim jesz sztywno związane :-)

--------------------------------------------------
Note added at 3 Tage12 Stunden (2009-02-15 11:53:30 GMT)
--------------------------------------------------

W kontekście ukladu kierowniczego tej maszyny tu napisałbym jednak

skręt kierownicy / kąt skrętu kierownicy

bo w tym przypadku kąt skrętu kierownicy i kąt skrętu kół nie są tak sztywno ze sobą związane, jak w zwykłych pojazdach drogowych (w przypadku kół tylnych tego pojazdu niedomówienie roku).
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4skręt kół / kąt skrętu kół
Crannmer
2Sterujący kąt
Alexander Ryshow


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Sterujący kąt


Explanation:


Alexander Ryshow
Belarus
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skręt kół / kąt skrętu kół


Explanation:
skręt kół / kąt skrętu kół

dosłownie chodzi o kąt skrętu kierownicy, ale to na jedno wychodzi, bo jedno z drugim jesz sztywno związane :-)

--------------------------------------------------
Note added at 3 Tage12 Stunden (2009-02-15 11:53:30 GMT)
--------------------------------------------------

W kontekście ukladu kierowniczego tej maszyny tu napisałbym jednak

skręt kierownicy / kąt skrętu kierownicy

bo w tym przypadku kąt skrętu kierownicy i kąt skrętu kół nie są tak sztywno ze sobą związane, jak w zwykłych pojazdach drogowych (w przypadku kół tylnych tego pojazdu niedomówienie roku).

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 2204