KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Kraftmessbolzen

Polish translation: sworzeń pomiarowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kraftmessbolzen
Polish translation:sworzeń pomiarowy
Entered by: Andrzej Golda

23:59 Feb 12, 2009
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Pojazdy dla rolnictwa
German term or phrase: Kraftmessbolzen
W opisie błądów:
Falls der Kraftmessbolzen bei "Zündung ein" nicht angeschlossen ist, arbeitet die EHR, aber nur
in reiner Lageregelung und nicht in Zugkraftregelung. Überlast am rechten Kraftmessbolzen: In
diesem Fall arbeitet die EHR weiter. EHR wird nicht gesperrt. Nur Warnung ( wie bei leichtem
Fehler )
Andrzej Golda
Poland
sworzeń pomiarowy
Explanation:
sworzeń pomiarowy

najczęściej tensometryczny

"
Urządzenie do regulacji siły uciągu ciągnika rolniczego

Urządzenie charakteryzuje się tym, że sworzeń pomiarowy (6) stanowiący drugi punkt zamocowania dla wspornika (1) zabudowany jest na głowicy (4) regulacji siłowej. Głowica (4) zamocowana jest pływająco w korpusie (5) podnośnika hydraulicznego. Urządzenie służy do regulacji siły uciągu ciągnika rolniczego.
"

http://www.uprp.pl/wydawnictwa/wyd/bup_99/bup07_99/html/wyn0...

http://de.wikipedia.org/wiki/Dreipunkthydraulik#EHR

http://de.wikipedia.org/wiki/Kraftmessbolzen


--------------------------------------------------
Note added at 7 Stunden (2009-02-13 07:13:45 GMT)
--------------------------------------------------

także

sworzeń sensorowy
http://www.google.de/search?hl=de&safe=off&q="sworzeń sensor...

albo

sworzeń EHR

http://ir.ptir.org/artykuly/pl/102/IR(102)_2164_pl.pdf

oraz

Sworzeń pomiaru siły pozwala dokładnie dopasować moment napędowy do
rodzaju zbieranej paszy. To doskonałość w dziedzinie ochrony jakości paszy.

http://www.poettinger.at/landtechnik/download/jumbo-torro_pl...

Selected response from:

Crannmer
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sworzeń pomiarowy
Crannmer
1Czujnik siły do pomiaru sił ściskających i rozciągającychTomek G


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Czujnik siły do pomiaru sił ściskających i rozciągających


Explanation:
Nie jest to moze najadekwatniejsze, ale znalazlem pod podanym ponizej adresem jako kategorie, do ktorej nalezy Kraftmessbolzen (niestety na tej stronie w jezyku polskim tez jest uzyty termin Kraftmessbolzen).

Wrzuc tez na googla haslo tensometr / Tensometer i zobacz, czy Ci do kontekstu pasuje.


    Reference: http://www.megasensor.com/index.php/cPath/165_144_150/langua...
Tomek G
Native speaker of: Native in PolishPolish

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sworzeń pomiarowy


Explanation:
sworzeń pomiarowy

najczęściej tensometryczny

"
Urządzenie do regulacji siły uciągu ciągnika rolniczego

Urządzenie charakteryzuje się tym, że sworzeń pomiarowy (6) stanowiący drugi punkt zamocowania dla wspornika (1) zabudowany jest na głowicy (4) regulacji siłowej. Głowica (4) zamocowana jest pływająco w korpusie (5) podnośnika hydraulicznego. Urządzenie służy do regulacji siły uciągu ciągnika rolniczego.
"

http://www.uprp.pl/wydawnictwa/wyd/bup_99/bup07_99/html/wyn0...

http://de.wikipedia.org/wiki/Dreipunkthydraulik#EHR

http://de.wikipedia.org/wiki/Kraftmessbolzen


--------------------------------------------------
Note added at 7 Stunden (2009-02-13 07:13:45 GMT)
--------------------------------------------------

także

sworzeń sensorowy
http://www.google.de/search?hl=de&safe=off&q="sworzeń sensor...

albo

sworzeń EHR

http://ir.ptir.org/artykuly/pl/102/IR(102)_2164_pl.pdf

oraz

Sworzeń pomiaru siły pozwala dokładnie dopasować moment napędowy do
rodzaju zbieranej paszy. To doskonałość w dziedzinie ochrony jakości paszy.

http://www.poettinger.at/landtechnik/download/jumbo-torro_pl...



Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 2204